torsdag den 21. juni 2012

Oprydningen er færdig (.....for denne gang)

Pyyyyhaaaaa....hold da op!! Så fik jeg ENDELIG ryddet op, og genåbnet bloggen. Men det tog da længere tid, end jeg lige havde regnet med.
Jeg mangler dog stadig lidt småting, men det kommer med tiden, for nu gider jeg ikke mere idag :o)

Jeg gik og tænkte, at min blog var blevet lidt uoverskuelig, og ville gerne gøre den mere brugervenlig, så det blev lettere at finde frem til de enkelte opskrifter.

Og det troede jeg da, ville være en smal sag. Men nej, dér tog jeg grueligt fejl.

Jeg anser mig ikke normalt for, at være direkte "teknik-dum". Men jeg skal da lige love for, at blogspot har sat det synspunkt på prøve.

Men nu er jeg færdig, og håber, at siden er blevet lidt lettere at finde rundt på.

Men hvis du nu sidder og tænker: "Hovsa, jeg mangler da.....".
Så skriv det lige til mig, og så skal jeg se på, om det er noget jeg har overset, eller om det er noget, som jeg ikke synes skal tilbage her på bloggen.
Men altså, jeg tror ikke, at der mangler noget vigtigt, for det ér jo ikke de store ændringer, som jeg har foretaget :o)

Og nu vi er ved det, at man skal skrive; Så vil jeg igen opfordre til, at I skriver kommentarer.
For mens jeg har haft bloggen lukket ned, så har jeg overvejet kraftigt, om jeg skal gøre bloggen skjult, og kun åben for "Inviterede" - dvs. det vil så være dem, der kommenterer og bidrager til bloggen - for jeg har jo nævnt det i tidligere indlæg.

Jeg vil meget gerne have kommentarer (ikke kun for at få tak, selvom det er da skønt at få, og samtidig en anerkendelse af, at det rent faktisk er et stykke arbejde, som I sætter pris på, når jeg oversætter et mønster til Jer) -men det hjælper mig også til at se, hvilke mønstre der er brug for. Så jeg ikke bare sidder og oversætter i øst og vest, og så er der faktisk ikke brug for de mønstre, som jeg får oversat.
Og det er jo dumt, og spildt arbejde.

Og med den lille opsang, så håber jeg, at I vil kigge Jer omkring herinde, og at det vil falde i Jeres smag.

God fornøjelse :o)

13 kommentarer:

  1. Hej Lene

    Sikke et arbejde, og jo jeg synes den er fin at finde rundt på nu.

    Personligt synes jeg at det ville være synd at holde din blog skjult. Nu du har oversat alle de finde ting, kunne det da være sjovt, hvis lidt flere fandt her ind og kunne bruge det ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du synes om den. Og tak for din tilbagemelding.

      Ja, du har sikkert ret i, at det nok er bedst at holde den åben. Det ville bare være skønt, hvis jeg vidste, hvilke mønstre der var brug for. Men det kommer jo nok :o)

      Slet
  2. Hej Lene.
    Det store arbejde med bloggen har været det værd.
    Jeg har tidligere fået oversat opskrifter og vil gerne kunne få det gjort fremover, for jeg kan kun klare opskrifter på dansk. Mit næste håndarbejde bliver den lille fine kjole, du sidst har oversat. Mit eneste barne barn er otte uger, så hun må have den kjoje !

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du kan bruge opskrifterne. Og ja, det er nemlig det der er målet, at dem der IKKE kan forstå engelsk, de skal også have en chance for at få del i de skønne mønstre der findes.

      Men jeg vil da samtidig opfordre til, at hvis man godt kan lidt engelsk, så skal man prøve at give sig i kast med en engelsk opskrift, for der åbner sig en verden af muligheder, når man kan lave noget på forskellige sprog. For især amerikanerne er lysår foran os, når det kommer til at have gode hækleopskrifter :o)

      Og dit lille barnebarn bliver sikkert helt vidunderligt skøn i den fine kjole :o)

      Slet
  3. Hej Lene

    Jeg har været inde hver dag, for at se om du havde genåbnet din blog.. Og det er bare et super godt resultat.
    Hvordan har du lavet det med forskellige sider? Det kan jeg ikke hitte ud af.. Kun at lave siderne, men ikke at lave indlæg på dem.

    Kh Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusinde tak for tilbagemeldingen :o)

      Hvis du klikker dig ind (når du er inde i din egen blog) på siderne, så kommer der jo sådan et tegn for en blyant. Den skal du bare klikke på, og så kan du skrive et indlæg.

      Ellers går du op i "Design" og klikker på "Sider" derinde. Og så popper dine sider op, og så kan du klikke på "Rediger", og så skriver du bare lystigt afsted :o)

      Slet
    2. Tak, så fik jeg det til at virke :-)

      Slet
  4. flot arbejde Lene - godt at du fandt en løsning

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du have :o) - Ja, jeg måtte være lidt George Gearløs i min tilgang til det :o) - Havde jo håbet på, at jeg havde kunnet lave en nemmere løsning (når nu jeg er lettere doven - gnæk gnæk gnæk)

      KH Lene

      Slet
  5. Sommerfugle - hatten, som du engang oversatte for mig, har jeg lige hæklet to af igen. En i bomuldsgarn og en i KORALL fra JÆRBO (flamè agtig), den blev rigtig flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det skønt at høre. Dejligt med tilbagemeldingen. Er der et sted, hvor jeg kan se dine fine kreationer?

      KH Lene

      Slet
  6. Hejsa søde Moster Lene

    I starten var jeg totalt forvirret, og kunne ikke "genkende" din blog. Men da jeg læste videre, HAVDE du jo skrevet, at du havde lavet bloggen om. Så det var jo ikke mig, der var blevet totalt gag-gag *GGGG*. Du laver (som ALTID) de skønneste oversættelser, så jeg er totalt afhængig af dine. Har desværre i længere tid ikke har overskud til at lave ret megen håndarbejde.

    MEN, når jeg har overskud igen, skal jeg igang med dine <3

    Knus Lillian / supersine669

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lillian,

      Dejligt at du kigger indenfor og skriver en kommentar :o)

      Desværre kender jeg selv alt for godt til ikke at have overskud til noget som helst.

      Men forhåbentligt, så kommer jeg snart igang med at få lidt mere overskud, så også bloggen med nye oversættelser kan blive opdateret :o)

      Godt Nytår.

      KH Lene

      Slet